فرانکفورت 2013: نسخه بروزرسانی شده رنجروور اووک
 

برای اولین بار مدل پرتوتایپ این خودرو در نمایشگاه ژنو اوایل امسال رونمایی شد، اما حالا همان خودرو وارد فاز تولید شده که مهم‌ترین ویژگی‌های آن استفاده از گیربکس نه سرعته ZF و یک موتور بنزینی و دو موتور دیزلی است.

 2014 Range Rover Evoque Brings its 9-Speed to Frankfurt


2014 Range Rover Evoque Brings its 9-Speed to Frankfurt

لندروور ادعا می‌کند که مصرف سوخت موتورها حدود 11.4 درصد و انتشار گاز CO2 آن‌ها حدود 9.5 درصد کاهش یافته، باصرفه‌ترین دیفرانسیل جلو، نسخه 150 اسب بخاری است که دارای موتور 2.2 لیتری دیزلی و مصرف سوخت و انتشار گاز CO2 4.9 برای هر 100 کیلومتر (ترکیبی)و 129 گرم برای هر کیلومتر است.

یکی دیگر از ویژگی‌های 2014 Evoque، سیستم اختیاری چهار چرخ متحرک فعال است. این سیستم در شرایط رانندگی ثابت تا سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خودرو را چهار چرخ متحرک نگه می‌دارد و بعد به جهت صرفه جویی در مصرف سوخت، خودرو دیفرانسیل جلو می‌شود و این تغییرات ظرف 300 میلی ثانیه اتفاق می‌افتد.
سیستم دیفرانسیل الکترونیکی این خودرو گشتاور را بین چرخ‌ها تقسیم می‌کند و باعث بهبود کشش و ثبات کافی خواهد شد.یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این خودرو Torque Vectoring نام دارد که بر روی نسخه چهار چرخ متحرک به صورت استاندارد قرار دارد و باعث چابکی بهتر خودرو می‌شود.

2014 Range Rover Evoque

2014 Range Rover Evoque

دیگر ویژگی‌های جدید اووک، شامل کمک پارکینگ، هشدار خروج از خط، تشخیص علایم ترافیکی و سنسور وید(برای پیمایش در آب) می‌شود.
تغییرات ظاهری نیز نسبتاً جزئی است و تنها می‌توان به نشان‌های جدید، چرخ‌های آلیاژی جدید و انتخاب رنگ اضافی برای کابین اشاره کرد.
فروش این خودرو از اواخر امسال آغاز خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 373
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 915
بازدید ماه : 13102
بازدید کل : 462816
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2